ΚΑΛΛΙΘΕΑ
 

210 95 896 16

ΠΕΙΡΑΙΑΣ
 

210 41 000 41

Non show πελάτες – Πώς να τους μειώσετε

Τα χαμένα ραντεβού είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν σήμερα τα καταστήματα μανικιούρ- πεντικιούρ ή γενικότερα όλοι οι χώροι που παρέχουν υπηρεσίες ομορφιάς και χαλάρωσης.  Ανεξάρτητα από το λόγο που γίνονται, η αλήθεια είναι ότι ο χρόνος είναι χρήμα και κάθε ραντεβού που δεν γίνεται γιατί δεν εμφανίζεται ο πελάτης ή ακυρώνεται την τελευταία στιγμή επηρεάζει με αρνητικό πρόσημο την επιχείρηση. Ένα χαμένο ραντεβού είναι μια χαμένη ευκαιρία! Υπάρχουν όμως τρόποι να μειωθούν.

Ηλικίες και social

Σκεφτείτε ποιο είναι το κοινό σας. Πρόκειται περισσότερο για νεαρές ηλικίες από 18 έως 20 ετών? Αν ναι, τότε πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι αυτές οι ηλικίες είναι πιο εξοικειωμένες με το διαδίκτυο παρά με το τηλέφωνο, οπότε τους είναι πολύ πιο εύκολο να επικοινωνήσουν μέσω των social media για την ακύρωση κάποιου ραντεβού από το να πάρουν τηλέφωνο.  Επενδύστε λοιπόν σε μια διαδικτυακή πλατφόρμα για ραντεβού ή ενθαρρύνετε τους να επικοινωνούν στα social media τα δικά σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή άλλου είδους επικοινωνία.

Στείλτε reminder

Όταν οι πελάτες σας δεν εμφανίζονται στα ραντεβού είναι εύλογο και φυσικό να ρίχνετε το φταίξιμο σε αυτούς. Εάν όμως το ξανασκεφτείτε, θα διαπιστώσετε ότι αυτό συνέβη γιατί απλά το ξέχασαν. Η ζωή έχει γίνει πολύ πιεστική και το καθημερινό πρόγραμμα όλων  μας είναι βαρύ και δύσκολο. Μειώστε λοιπόν το φαινόμενο απλά με υπενθυμίσεις, μέσω sms, τηλεφώνων, emails ή απλά μηνύματα στα social media του πελάτη. Αυτό όμως πρέπει να γίνει 2 μέρες πριν ώστε να έχει το χρονικό περιθώριο να φτιάξει ανάλογα το πρόγραμμα του σε περίπτωση που έχει ξεχάσει το ραντεβού σας.

Επενδύστε στο προσωπικό σας

Όλοι επιχειρηματίες θέλουν τις καλύτερες τεχνίτριες νυχιών αλλά ποια είναι όμως η καλύτερη? Η καλύτερη είναι αυτή που μπορεί να συνδυάσει την άριστη γνώση της τέχνης με το άριστο customer care. Δηλαδή την πελατοκεντρική αντίληψη. Ένας πελάτης που τον προσέχουν είναι πάντα πιστός, και ο πιστός πελάτης δεν θα ακυρώσει ραντεβού, τουλάχιστον χωρίς να ειδοποιήσει.

 

Comments are closed.